<< Etusivulle
 
Linkkejä
 
Rasvaimu on nykyään suosittu tapa poistaa ylimääräistä rasvaa kehon ongelmakohdista. Rasvaimulla saadaan läskiä pois juuri sieltä mistä halutaan ja se tapahtuu nopeasti. Ensimmäisiä dokumentteja rasvaimusta on jo 100 vuoden takaa. Noin 50 vuotta sitten tämäm toimenpide alkoi saavuttaa suurta suosiota erityisesti naisten keskuudessa. Nykyään rasvaimu on hyvin suosittua myös miesten keskuudessa. Helsingin seudulla kannattaa tutustua www.stadinplastiikkakirurgia.fi/rasvaimu/. Aina ennen toimenpidettä pidetään konsultaatio lääkärin kanssa. Selvitetään potilaan terveydentila ja sydän- sekä verisuonisairaudet. Moni käy leikkauksessa myös Virossa, matkoja järjestää esim. www.medimatkat.fi/terveyspalvelut/rasvaimu/.
 
Käy hieronnassa säännöllisesti
Nykyään monen työnteko on pelkkää tietokoneen ääressä kököttämistä, mikä on omiaan jumiuttamaan hartiat ja niskat. Jos vielä lisäksi treenaat salilla ahkerasti niin lihaksesi ovat jatkuvasti jumissa. Tähän auttaa hieronta huomattavasti. Sopivan löydät helposti vaikkapa netistä. Yksi hyvä vaihtoehto eetusaloranta.com/
Koulutettu hieroja tarjoaa sinulle nopeasti apua kun paikat ovat jumissa ja hartioita särkee. Tarjolla on myös urheiluhierontaa, mikä nimestään huolimatta sopii myös tavallisille ihmisille, ei siis pelkästään huippu-urheilijoille.
Jos taas haaveilet olevasi joskus hieroja itsekin niin siihen tarvitsee koulutuksen. Hieroja koulutusta ja urheiluhierojan koulutusta Helsingissä tarjoaa www.suho.fi.
 
Moni kärsii suonikohjuista, toisille ne ilmestyvät vasta vanhemmalla iällä, joillekin jo hyvin nuorena. Ennen niitä yritettiin hoitaa tarkoitukseen tehdyillä sukilla, mutta tällä vuosituhannella on huomattu, että parhaat tavat suonikohjujen hoitoon ovat puhtaasti lääketieteellisiä. Suonikohjuja voidaan hoitaa esim. laserhoidolla ja vaahtoruiskutuksella. Ne voidaan tehdä paikallispuudutuksessa. Lisää tietoa aiheesta löytyy https://suonikohjut.info/. Sivuilla voi myös tehdä suonikohjujen oirekartoituksen ja sitä kautta kartoittaa omaa tilannettaan. Oirekartoitus löytyy osoitteesta https://suonikohjut.info/oirekartoitus/.
 
www.movingsdforward.com/page11.php
Aina ei tarvi lähteä varta vasten harrastamaan liikuntaa lenkkipolulle tai kuntosalille. Jälkimmäinn vaihtoehto kun yleensä aina maksaakin jotain. Viisas ihminen ottaa kaiken liikunnallisen hyödyn irti arjen askareista, jolloin ei tarvitse erikseen käyttää aikaa ja rahaa siihen liikuntaan.
 
www.thepvsc.com/page11.php
Kuinka liikunta ja terveelliset elintavat vaikuttavat elämän pituuteen ? Kaikkihan haluaisivat elää mahdollisimma pitkään ja kyllähän se on tosiasia, että ravinnolla ja liikunnalla voi vaikuttaa hyvinkin paljon siihen kuinka pitkään elämää kestää. Lähellä tuotettu luonnollinen ruoka, lihan ja sokerin maltillinen syöminen, kalan syönti, ulkoilmassa tehty fyysinen työ ovat vain joitain esimerkkejä  siitä, miten kannattaa aikaansa käyttää. Toki aina ei ole mahdollista kaikkea ravinteita saada ihan ruuasta ja liikuntaakin voi joskus olla hankala harjoittaa ulkona, joten silloin voi turvautua kuntosaliin ja lisäravinteisiin, vaikka vähän vanhemmallakin iällä kuten www.unitedwayac.com/page11.php.

Ikäihmiset ja liikuntarajoitteiset tarvitsevat jokapäiväisessä elämässä erilaisia apuvälineitä arjen pyörittämisessä. Onneksi nykyään löytyy apuväline lähes kaikkiin tilanteisiin. Niitä tarvitsee niin kotona kuin matkoillakin. Paljon erilaisia apuvälineitä voi ostaa nettikaupasta https://www.triptek.eu/terveys-ja-hygienia/apuvalineet.

Kotipalvelu Lempäälä
Tarjoaa kotihoitoa kaiken ikäisille. Joskus tulee nopea tarve saada hoitaja sairaalle lapselle. Joskus taas apua tarvitsee ikäihminen tai liikuntarajoitteinen, jonka omat voimat eivät riitä arjessa jaksamiseen.

Fyysisen hyvinvoinnin lisäksi on tärkeää pitää huolta myös psyykkisestä terveydestä. Erilaisiin mielen ongelmiin ja perheen tai parisuhteen ongelmatilanteisiin saa apua erilaisista terapia -palveluista. Psykoterapiaa, pariterapiaa ja perheterapiaa sekä työnohjausta tarjoaa www.therapon.fi/.
 
Erilainen kuntosaliohjelma toimii monelle paremmin kuin perinteiset treenit. Tämä ohjelma on reilussa puolessa tunnissa tehty ja mikä parasta, jokaiselle lihasryhmälle ei tarvi tehdä useita eri liikkeitä ja jokaista monta sarjaa. Eikä edes hampaat irvessä loppuun asti vietynä. Hyviin tuloksiin voi päästä myös erilaisella treenillä. Kannattaa kokeilla miten tämä ohjelma toimii sinulla.
Mutta tuo on lähinnä sellaisille, jotka ovat jo pitempään treenanneet. Vasta-alkajien kannattaa lähteä ihan perusohjelmalla liikkeelle. Sellaista voi lähteä toteuttamaan vaikka kotona jos sattuu levytanko löytymään. Kuntosaliharjoittelun aloittaminen voi monelle olla henkisesti iso kynnys, koska pitäisi uskaltautua ihan aloittelijana salille kokeneempien sekaan. Siinä tilanteessa helppo aloitus kotona voi olla oikea ratkaisu.
Jo alkuvaiheessa kannattaa opiskella perusasiat testosteronista. Se on kuitenkin kaiken a ja o painoharjoittelussa. Eikä tässä nyt tarkoiteta kiellettyjä aineita vaan ihan kehon oman hormonitoiminnan aktivointia. Muutama pikkuasia voi nostaa hormonituotannon jo ihan eri tasolle.
  
Mitä kaikkea kuntosaliharjoittelijan sitten kannattaisi syödä. Kaikenlaisia pillereitä ja ihmeaineita sun muita lisäravinteita on kauppojen hyllyt ja nettikaupat pullollaan. Onko niistä oikeasti hyötyä ? Pitääkö proteiinia syödä jauheena purkista, eikö ruuasta saa tarpeeksi ? Ja miten paljon sitä pitää syödä, entä sitten vitamiinit, vai saisiko ne tuoreista kasviksista. Kirjoitus paneutuu tähän aiheeseen. Ja entä jos nuo aineet vaikuttavatkin johonkin ihan muuhun kuin on tarkoitettu, näinhän on käynyt monille lääkkeille. Ne on suunniteltu johonkin tiettyyn tarkoitukseen ja sitten on huomattu, että ne vaikuttavatkin johonkin aivan muuhun vaivaan.
 
Yritys tarjoaa luonnollisen terveyden ja hyvinvoinnin koulutusta eurooppalaisten luonnonmukaisten hoitomuotojen pohjalta. Tarjoamme ainutlaatuisia, kattavia ja holistisia kursseja luonnolliseen hyvinvointiin sekä kouluttamme luotettavia ja intohimoisia ammattilaisia alalle. Kurssimme on suunniteltu huolellisesti yhdistämään ihmiskehon tieteellistä ymmärrystä perinteisten, luonnonmukaisten terveydenhoidon keinojen kanssa.
Kurssit keskittyvät naturopaattisten hoitomuotojen keskeisiin periaatteisiin.